Thursday, January 27, 2011

PERADUAN RAIKAN BULAN CINTA KN!! AYUH REBUT PELUANG UNTUK MEMENANGI HADIAH WANG TUNAI DAN BARANGAN ISTIMEWA AVON!!

 


Sempena Bulan Cinta KN ini, kami menawarkan hadiah yang menarik untuk anda menangi. Bagaimana? Kirimkan sahaja kepada kami kisah cinta anda sama ada karya anda itu kisah sedih, ceria atau lucu. Yang penting pastikan karya anda itu asli dan kreatif.

Terma dan syarat:


  1)  Terbuka pada warganegara MALAYSIA. Warga kerja Kaki Novel dan ahli keluarga terdekat tidak dibenarkan untuk mengambil bahagian.


2)  Hantarkan kisah cinta anda (yang original, bukan diciplak dari mana-mana sumber) kepada KN. Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan tetapi hanya 1 (satu) penyertaan yang akan dipilih berdasarkan keaslian cerita dan hasil kreativiti yang paling menyentuh perasaan.


3) Pastikan kisah cinta anda ringkas, menarik dan kreatif serta tidak melebihi 350 patah perkataan. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 28 Februari 2011.


4)  Tiga pemenang akan dipilih berdasarkan kreativiti penulisan. Keputusan juri adalah muktamad dan sebarang surat-menyurat tidak akan dilayan.


5) Jangan lupa sertakan maklumat lengkap diri anda (nama penuh, alamat, no. kad pengenalan dan no. telefon) supaya mudah dihubungi.


6) Karya yang terbaik akan disiarkan di dalam laman sesawang dan FB KN.


7) Anda bebas menggunakan kreativiti anda sama ada menaip atau menulis sendiri kisah cinta anda. Pastikan hasil kreativiti anda itu kemas dan mudah dibaca.


8) Penyertaan diterima selepas tarikh tutup tidak akan diterima.


9)  Alamat penyertaan kepada:-
            PERADUAN RAIKAN BULAN CINTA KN
            No. 33-2, Jalan Wangsa Delima 12,
            D’Wangsa,
            53300 Wangsa Maju,
            Kuala Lumpur.
            Tel : 03 – 4149 0096


Hadiah-hadiah:

Hadiah tempat pertama: RM 200 + Set Rantai dan Subang Avon.
Hadiah tempat kedua: RM 150 + Set Loket Mutiara Avon.
Hadiah tempat ketiga: RM 100 + Set Subang Avon.





0 comments: