Wednesday, June 17, 2009

aKAN TERBIT


BAJU PENGANTIN MAK ANDAM
AREILA SAHIMI
M/S - 540
HARGA - RM18
HARGA AHLI - RM14


SINOPSIS

Kegagalan lalu banyak mengajar Mir erti ketabahan. mengapa di saat dia akan mengecapi kebahagiaan yang diimpikan, hatinya pasti dilukai? Adakah kerana ketentuan-Nya begitu atau ianya cuma ujian dari Yang Kuasa terhadap dirinya yang serba kekurangan?

Kegigihannya selama ini, memang berbayar dengan kejayaan demi kejayaan yang diperolehi di dalam kejaya. Daripada seorang yang tak punya apa, kepada seorang yang begitu berpengaruh di MIH Holding. Mungkin sudah rezeki dan bertuahnya di situ.

Namun, mengapadia sering gagal di dalam soal hati di saat ada jiwa yang mahu mengisi kekosongan hatinya, dia pula yang tak punya rasa untuk menyambut salam bicara. Di kala dia mengimpikan insan yang diminatinya, lain pula yang terjadi. Gagal dan terus gagal yang mengundang tragis di dalam kehidupannya. Lalu membawa hati jauh dari bumi tanah tumpah darahnya.

Namun janji Tuhan tak pernah dimungkiri. Setiap titis air mata, setiap derita san sengsara pasti ada hikmah di sebaliknya. Tentunya ada sesuatu yang membahagiakandi penghujungnya. Akhirnya hadir seorang insan yang menjadi kekasih walaupun hakikatnya ada insan lain yang lebih menarik pandangan.

Namun tidak mudah kebahagiaan ini dikecapi dengan kehadiran Tina- anak majikannya yang begitu mengharap, Shieda-gadis impiannya sejak di bangku sekolah dan Myza-teman seperjuangan yang tulus ikhlas mengabdikan diri untuknya. Namun bahagia tak kunjung tiba. Derita jua yang sering bertamu. Siapakah insan yang tulus menerimanya? Bilakah sab di manakah akan ditemui insan itu?
AKHIRNYA KUTEMUI
TIANA ARESYA
M/S - 309
HARGA - RM15
HARGA AHLI - RM11

2 comments:

LADY DYA said...

akhirnya kutemui..cover buku yang sangat menarik..colorful maa...!!best2!!

Atin Akiah said...

cmne nk beli scra pos? cmne nk taw no ahli kaki novel?