Monday, October 13, 2008

TeNaGa KerJa DiperLUkaN

Peluang menambahkan pendapatan sambilan untuk anda yang berminat! KN sedang mencari promoter sambilan yang akan ditugaskan sekitar Lembah Kelang. Jika anda berminat terutamanya yang menetap di sekitar Lembah Kelang bolehlah kiranya menghubungi KN di talian berikut:

Pejabat: 03- 4149 0096 (Isnin-Jumaat)

Jgn lepaskan peluang untuk bekerjasama dengan KN...yang penting banyak cakap...yang lain-lain akan di tunjuk ajar oleh KN. Jadi kepada sesiapa yang mempunyai anak sedara, sepupu, biras yang tidak bekerja bolehlah syorkan untuk bekerja bersama KN. Yang penting pandai bercakap(macam mulut murai)hehehehe dan jujur. Pengalaman kerja tidak diperlukan langsung.

APA TUNGGU LAGI TELEFON LA... KAMI!!!

2 comments:

Anonymous said...

bayaran macamana?? maaf saya ingin bertanya sahaja kerna saya mempunyai adek yg tidak bekerja lagi...maka pendedahan dari ctu mungkin dapat memberikan galakan dan dorongan tuk dia belajar cara susahnya mencari wang saku.

KaKi NoVeL said...

ermmm tiada masalah! itu adalah hak anda tuk pertanyaan tersebut. Sebenarnya KN mencari org yg boleh bekerja yakni boleh menyesuaikan diri dengan persekitaran kerja kami. KN tidak mementingkan usia, darjat, bangsa asalkan individu yg ingin bekerja dengan KN dapat bekerja dengan senang hati, jujur dan bersungguh2. Bayaran yang KN berikan adalah mengikut hari yakni jika anda bekerja 3hari maka hari terakhir KN akan berikan gaji penuh. Dan KN sedang usahakan utk memberikan sejumlah bayaran yg berpatutan. Insya Allah berbaloi...